• Op zoek naar de beste deal? Met onze laagste prijsgarantie ben je verzekerd van de scherpste prijs. Vind je elders een product goedkoper? Laat het ons weten, en wij regelen de rest!
  • Profiteer van gratis verzending bij bestellingen vanaf €1.000. Zo haal je het maximale uit je aankoop zonder extra verzendkosten. Bestel vandaag nog en bespaar direct! /
  • Snelle levering gegarandeerd! Bij Begra wordt je magazijninrichting razendsnel geleverd in Nederland en België. Geen lange wachttijden, bijna alles uit voorraad binnen 48 uur. /
  • Magazijninrichting nodig? Bij Begra bieden we maar liefst 18.000 m² aan nieuwe en gebruikte opties, inclusief showroom. Voor elke behoefte hebben wij de perfecte oplossing. /
  • Op zoek naar de beste deal? Met onze laagste prijsgarantie ben je verzekerd van de scherpste prijs. Vind je elders een product goedkoper? Laat het ons weten, en wij regelen de rest!
  • Profiteer van gratis verzending bij bestellingen vanaf €1.000. Zo haal je het maximale uit je aankoop zonder extra verzendkosten. Bestel vandaag nog en bespaar direct! /
  • Snelle levering gegarandeerd! Bij Begra wordt je magazijninrichting razendsnel geleverd in Nederland en België. Geen lange wachttijden, bijna alles uit voorraad binnen 48 uur. /
  • Magazijninrichting nodig? Bij Begra bieden we maar liefst 18.000 m² aan nieuwe en gebruikte opties, inclusief showroom. Voor elke behoefte hebben wij de perfecte oplossing. /

Reclamaties/Reclameren

Hoe annuleer ik mijn bestelling?
 Je kunt de bestelling annuleren door contact met ons op te nemen via chat, e-mail of telefoon. Als de betaling al heeft plaatsgevonden, betalen we dit direct aan je terug.
Ik heb mijn bestelling betaald maar heb deze toch moeten annuleren, hoe krijg ik mijn geld terug?
We storten de betaling terug naar het bij ons bekende rekeningnummer of naar het rekeningnummer dat je schriftelijk aan ons hebt doorgegeven, inclusief IBAN-gegevens.
Wat als mijn bestelling niet compleet is?
Bij een incomplete levering mail je naar: verkoop@begra.nl. Vermeld het VOB-, VBW- of MLTB-nummer en geef aan wat je mist van je bestelling. We zullen je vragen om een pakbon of foto te sturen waarop het artikel en/of het aantal dat je niet hebt ontvangen...
Wat doe ik als mijn bestelling beschadigd is geleverd?
 Bij schade aan onze producten mail je naar: verkoop@begra.nl. Vermeld het VOB-, VBW- of MLTB-nummer en voeg foto's van de beschadiging(en) toe aan de mail.
Nemen jullie de beschadigde artikelen retour?
Afhankelijk van het product halen we de beschadigde artikelen bij je op. Bij het leveren van de nieuwe artikelen nemen we de beschadigde items mee retour. In sommige gevallen mag je de goederen zelf afvoeren. Je kunt de materialen ook zelf naar ons retourneren...
Pagina
Back to top