Veelgestelde vragen
Wanneer geldt de laagste prijsgarantie wel?
Acties en Kortingen van Concurrenten
Bij Begra Magazijninrichting begrijpen we dat onze concurrenten vaak adverteren met kortingen of speciale actieprijzen. Als onze normale prijzen toch hoger blijken te zijn tijdens zo'n actieperiode, geen zorgen, onze laagste prijsgarantie blijft geldig...
Identieke Artikelen
Voor ons betekent "identiek" dat het product overeenkomt met dezelfde producent, typeaanduiding, specificaties, bestelhoeveelheden en staat als ons artikel.
Geldigheid van Prijzen
Om in aanmerking te komen voor de prijsgarantie, moeten de prijzen van zowel Begra Magazijninrichting als de concurrent op hetzelfde moment geldig zijn of zijn geweest. De prijs van de concurrent moet minstens één dag geldig zijn (geweest).
Beschikbaarheid van het Product
De prijsgarantie is enkel van toepassing indien het product beschikbaar is bij de concurrent. Indien het artikel niet op voorraad is en u het dus niet voor de gecommuniceerde prijs kunt bestellen, is de garantie niet van toepassing.
Prijzen van Concurrenten
Onze prijsgarantie geldt voor prijzen van concurrenten die opereren binnen Nederland, voldoen aan de lokale wetten en belastingen, en bereikbaar zijn voor garantie en service. Houd er rekening mee dat deze garantie daarom niet van toepassing is op prijzen...
Wanneer geldt de laagste prijsgarantie niet?
Maatwerk - Speciale Opdrachten
Bij Begra Magazijninrichting hebben we een breed scala van meer dan 8.000 standaardproducten, elk met onze laagste prijsgarantie. Deze garantie is echter niet van toepassing op speciale opdrachten of maatwerkproducten die specifiek voor individuele klanten...
Diensten voor uw Projecten
Naast producten biedt Begra Magazijninrichting ook verschillende diensten aan om jouw projecten te ondersteunen. Denk aan gratis deskundig advies, montagehulp, en een magazijninspectie, altijd betrouwbaar en met de hoogste kwaliteit. Onze laagste prijsgarantie...
Concurrenten en Wederverkopers
Onze laagste prijsgarantie geldt niet voor concurrenten en wederverkopers die de gekochte artikelen niet zelf nodig hebben. Dit voorkomt oneerlijke praktijken waarbij grote hoeveelheden goedkoop worden ingekocht via onze garantie en vervolgens met winst...
Uitverkopen
Prijzen die zijn verlaagd tijdens (seizoens)uitverkopen of individuele productuitverkopen kunnen niet worden gebruikt in combinatie met onze laagste prijsgarantie.
Prijzen bij Veilingen
Prijzen die tot stand komen via veilingen, inclusief online veilingen, kunnen niet worden vergeleken met onze reguliere prijzen die voor alle klanten gelden.
Betaling/betalen
Wanneer kan ik met iDEAL betalen?
Als je de bestelling hebt afgerond, je NAW-gegevens hebt ingevuld en een van de opties bij verzenden of afhalen hebt gekozen, kom je vanzelf bij de betaalmethodes terecht.
Hoe betaal ik met iDEAL?
Bij het afronden van de bestelling in de webshop kies je bij de betaalmethode voor iDEAL en selecteer je je eigen bank. Vervolgens word je naar de beveiligde betaalomgeving van je bank gestuurd.
Op welke manieren kan ik nog meer betalen?
Naast iDeal en per factuur kun je betalen met: Bancontact, creditcard, Giropay, Google Pay en Sofort Banking. Ben je van plan de bestelling op te halen, dan kun je bij ons ter plaatse per pin of contant betalen.
Waarom moet ik vooruit betalen?
Met een laag debiteurenrisico staan we niet alleen sterker, maar zijn we daarmee ook een betrouwbare partner voor al onze klanten en leveranciers.
Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt?
Wanneer de bestelling goed is doorgekomen, ontvang je hiervan direct een bevestiging per mail. Als de betaling niet is gelukt, ontvang je geen automatisch bericht, maar nemen we contact met je op.
Bestellen/bezorgen
Welke extra bezorgservice bieden jullie?
De transporteur kan telefonisch contact met je opnemen, bijvoorbeeld een half tot een uur voor de levering. Een tijdslevering behoort vaak tot de opties. Hier kan mogelijk een meerprijs voor in rekening worden gebracht. Als je hierin wensen...
Hoe volg ik mijn bestelling?
Voorafgaand aan de levering ontvang je de link naar de track-and-trace-pagina van de vervoerder.
Wie bezorgt mijn bestelling?
We hebben een samenwerking met een aantal transporteurs. Afhankelijk van de bestelde materialen wordt er een keuze gemaakt voor de transporteur die daarvoor het best uitgerust is.
Als ik vandaag bestel, wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd van het artikel staat vermeld op de website. We plannen de order in voor levering nadat de betaling is ontvangen. Voor een groot deel van ons assortiment geldt dat de levering al binnen 2 werkdagen zal plaatsvinden.
Ik ben waarschijnlijk niet thuis als mijn bestelling wordt bezorgd, kan ik mijn bestelling op
een plek rondom mijn huis laten neerzetten?
Als je dit wenst, kun je dit schriftelijk aan ons melden met de instructie waar de levering mag plaatsvinden. Je kunt dit doen door te reageren op onze mail met de track-and-trace.
Reclamaties/Reclameren
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Je kunt de bestelling annuleren door contact met ons op te nemen via chat, e-mail of telefoon. Als de betaling al heeft plaatsgevonden, betalen we dit direct aan je terug.
Ik heb mijn bestelling betaald maar heb deze toch moeten annuleren, hoe krijg ik mijn geld
terug?
We storten de betaling terug naar het bij ons bekende rekeningnummer of naar het rekeningnummer dat je schriftelijk aan ons hebt doorgegeven, inclusief IBAN-gegevens.
Wat als mijn bestelling niet compleet is?
Bij een incomplete levering mail je naar: verkoop@begra.nl. Vermeld het VOB-, VBW- of MLTB-nummer en geef aan wat je mist van je bestelling. We zullen je vragen om een pakbon of foto te sturen waarop het artikel en/of het aantal dat je niet hebt ontvangen...
Wat doe ik als mijn bestelling beschadigd is geleverd?
Bij schade aan onze producten mail je naar: verkoop@begra.nl. Vermeld het VOB-, VBW- of MLTB-nummer en voeg foto's van de beschadiging(en) toe aan de mail.
Nemen jullie de beschadigde artikelen retour?
Afhankelijk van het product halen we de beschadigde artikelen bij je op. Bij het leveren van de nieuwe artikelen nemen we de beschadigde items mee retour. In sommige gevallen mag je de goederen zelf afvoeren. Je kunt de materialen ook zelf naar ons retourneren...
Garantie
Ik heb een klacht op een artikel, wat moet ik doen?
Bij klachten neem je contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar per telefoon op 0412-667650 of per mail via klantenservice@begra.nl.
Hoe lang duurt mijn klachtafhandeling?
Wij streven ernaar je klacht binnen 1 werkdag af te handelen.
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Waar vind ik mijn garantiebewijs?
De factuur is je garantiebewijs.
Extra informatie
Waar kan ik de montagehandleiding vinden?
De montagehandleidingen vind je terug op onze website: https://www.begra.nl/handleidingen/.
Om papierverspilling tegen te gaan, sturen we de handleiding niet mee met de levering ...
Om papierverspilling tegen te gaan, sturen we de handleiding niet mee met de levering ...
Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn telefonisch en via chat bereikbaar, en je bent altijd van harte welkom om ons te bezoeken aan de IJsselstraat 9 in Oss.
Hoe kom ik het makkelijkst met jullie in contact?
Gebruik een van onderstaande e-mailadressen voor direct contact met de genoemde afdeling:
Verkoop: verkoop@begra.nl
Klantenservice: klantenservice@begra.nl
Projecten: projecten@begra.nl
Administratie: administratie@begra.nl
Algemeen: info@begra....
Praat ik met “echte” mensen als ik met jullie chat?
Onze verkoopmedewerkers staan je persoonlijk te woord.
Wat zijn jullie kantoortijden?
Maandag t/m donderdag: 08:00-17:00
Vrijdag:  ...
Ophalen/showroom bezoek
Hebben jullie een showroom waar ik de artikelen kan bekijken?
Wij hebben een showroom met de nieuwste producten van ons assortiment. Gebruikte artikelen staan in beperkte maten opgesteld. Online zijn gebruikte artikelen altijd voorzien van foto’s.
Heb ik een afspraak nodig om de showroom te bezoeken?
Je bent tijdens kantooruren zonder afspraak welkom om onze showroom te bezoeken. Een medewerker van de verkoopafdeling zal je begeleiden.
Moet ik vooraf een afspraak maken met een verkoper?
Als je een specifieke verkoper wenst, adviseren we je om een afspraak te maken.
Als ik wat heb gekocht tijdens mijn showroom bezoek, kan ik de goederen dan gelijk meenemen?
Je kunt de artikelen direct meenemen.
Is alles op de website uit voorraad leverbaar?
Je kunt bij Begra een keuze maken uit een breed voorraadassortiment. Sommige artikelen worden echter direct geleverd vanuit onze fabrikant. Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen.
Gegevens en voorwaarden
Waar vind ik de algemene leveringsvoorwaarden?
Hoe schrijf ik me in voor de nieuwsbrief?
Je schrijft je hier in voor de nieuwsbrief.
Hoe maak ik een account aan?
Op onze website maak je eenvoudig en snel een account aan.
Kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Je kunt altijd de gegevens van je account wijzigen.
Hoe wijzig ik mijn betaalvoorkeur?
Je stelt de betaalvoorkeur in bij het plaatsen van de bestelling.
Veilig shoppen
Hoe beschermen jullie mijn persoonlijke gegevens?
We gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Alle pagina’s, dus ook de pagina’s waarop je je gegevens invult of bekijkt, zijn goed beveiligd. Dit zie je aan het slotje in de adresbalk en aan de URL die begint met https://Wij zijn voortdurend bezig...
Hoe weet ik dat ik veilig shop?
Ons webadres begint met https:// en niet met http://. De ‘s’ staat voor ‘secure’ wat veilig betekent. Bovendien zie je een slotje in de adresbalk staan.