Bestellen/bezorgen
Welke extra bezorgservice bieden jullie?
De transporteur kan telefonisch contact met je opnemen, bijvoorbeeld een half tot een uur voor de levering. Een tijdslevering behoort vaak tot de opties. Hier kan mogelijk een meerprijs voor in rekening worden gebracht. Als je hierin wensen hebt, neem dan contact met ons op.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Voorafgaand aan de levering ontvang je de link naar de track-and-trace-pagina van de vervoerder.
Wie bezorgt mijn bestelling?
We hebben een samenwerking met een aantal transporteurs. Afhankelijk van de bestelde materialen wordt er een keuze gemaakt voor de transporteur die daarvoor het best uitgerust is.
Als ik vandaag bestel, wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd van het artikel staat vermeld op de website. We plannen de order in voor levering nadat de betaling is ontvangen. Voor een groot deel van ons assortiment geldt dat de levering al binnen 2 werkdagen zal plaatsvinden.
Kan mijn bestelling rondom mijn huis worden neergezet als ik niet thuis ben?
Als je dit wenst, kun je dit schriftelijk aan ons melden met de instructie waar de levering mag plaatsvinden. Je kunt dit doen door te reageren op onze mail met de track-and-trace.
Pagina
- U lees momenteel pagina 1
- Pagina 2
- Pagina 3
- Pagina Volgende