• Klanten geven ons een 9.3! Met uitstekende service en hoge kwaliteit bewijzen we dagelijks dat jouw tevredenheid onze hoogste prioriteit is. Sluit je aan bij onze tevreden klanten! /
  • Op zoek naar de beste deal? Met onze laagste prijsgarantie ben je verzekerd van de scherpste prijs. Vind je elders een product goedkoper? Laat het ons weten, en wij regelen de rest!
  • Snelle levering gegarandeerd! Bij Begra wordt je magazijninrichting razendsnel geleverd in Nederland en België. Geen lange wachttijden, bijna alles uit voorraad binnen 48 uur. /
  • Magazijninrichting nodig? Begra is de aller-grootste in gebruikt, met 18.000 m² aan nieuwe en gebruikte opties, inclusief showroom. Voor elke behoefte hebben wij de ideale oplossing. /
  • Klanten geven ons een 9.3! Met uitstekende service en hoge kwaliteit bewijzen we dagelijks dat jouw tevredenheid onze hoogste prioriteit is. Sluit je aan bij onze tevreden klanten! /
  • Op zoek naar de beste deal? Met onze laagste prijsgarantie ben je verzekerd van de scherpste prijs. Vind je elders een product goedkoper? Laat het ons weten, en wij regelen de rest!
  • Snelle levering gegarandeerd! Bij Begra wordt je magazijninrichting razendsnel geleverd in Nederland en België. Geen lange wachttijden, bijna alles uit voorraad binnen 48 uur. /
  • Magazijninrichting nodig? Begra is de aller-grootste in gebruikt, met 18.000 m² aan nieuwe en gebruikte opties, inclusief showroom. Voor elke behoefte hebben wij de ideale oplossing. /

Garantie

Ik heb een klacht op een artikel, wat moet ik doen?
Bij klachten neem je contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar per telefoon op 0412-667650 of per mail via klantenservice@begra.nl.
Hoe lang duurt mijn klachtafhandeling?
Wij streven ernaar je klacht binnen 1 werkdag af te handelen.
Waar vind ik mijn garantiebewijs?
De factuur is je garantiebewijs.
Wat moet ik doen als mijn product binnen de garantieperiode kapotgaat?
Neem direct contact op met onze klantenservice via telefoon (0412-667650) of e-mail (klantenservice@begra.nl). Wij helpen je met de vervolgstappen om het probleem op te lossen, zoals reparatie of vervanging van het product.
Back to top