Reclamaties/Reclameren
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Je kunt de bestelling annuleren door contact met ons op te nemen via chat, e-mail of telefoon. Als de betaling al heeft plaatsgevonden, betalen we dit direct aan je terug.
Hoe krijg ik mijn geld terug na annulering van een betaalde bestelling?
We storten de betaling terug naar het bij ons bekende rekeningnummer of naar het rekeningnummer dat je schriftelijk aan ons hebt doorgegeven, inclusief IBAN-gegevens.
Wat als mijn bestelling niet compleet is?
Bij een incomplete levering mail je naar: verkoop@begra.nl. Vermeld het VOB-, VBW- of MLTB-nummer en geef aan wat je mist van je bestelling. We zullen je vragen om een pakbon of foto te sturen waarop het artikel en/of het aantal dat je niet hebt ontvangen duidelijk zichtbaar is.
Wat doe ik als mijn bestelling beschadigd is geleverd?
Bij schade aan onze producten mail je naar: verkoop@begra.nl. Vermeld het VOB-, VBW- of MLTB-nummer en voeg foto's van de beschadiging(en) toe aan de mail.
Nemen jullie de beschadigde artikelen retour?
Afhankelijk van het product halen we de beschadigde artikelen bij je op. Bij het leveren van de nieuwe artikelen nemen we de beschadigde items mee retour. In sommige gevallen mag je de goederen zelf afvoeren. Je kunt de materialen ook zelf naar ons retourneren.
Pagina
- U lees momenteel pagina 1
- Pagina 2
- Pagina Volgende